Hallonsmoothie

Började morgonen med en joggingtur och nog kändes det att jag slitit ut mina joggingmuskler sen i tisdags, det var ruggigt jobbigt ett tag. Att det dessutom var varmt och soligt gjorde inte saken lättare. Visst är det härligt med fint väder, men när jag springer har jag helst mulet, till och med gärna lite regn. Hur som helst så har jag kommit fram till att det är bättre att springa lite tidigare så jag hinner få i mig något innan det är dags för core control, så jag inte hinner bli så väldans hungrig. Idag mixade jag hallon, havredryck och kesella tillsammans med vaniljsocker och toppade med lite mer hallon. Väldigt gott och svalkande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0