Tonfiskstoastisar med mango chutney

Enkelt och gott, varma mackor! Svängde ihop en halv tonfiskburk med kesella, mango chutney, körsbärstomater, strimlad zucchini, champinjon, havssalt och svartpeppar. Toppade med prästost och stark paprikakrydda. Körde dem sen i ugnen i ca 10 minuter på 200 grader, tills osten hade smält. Till åt jag en sallad med blandsallad, röd paprika, gröna skivade oliver, strimlad zucchini och dadelbalsamvinäger. Riktigt god middag som jag inte kan förstå att jag gjort tidigare, men det blir det helt klart igen. Prästost har en bra smak som passade väldigt bra till. Prova helt enkelt :)






Kommentarer
Postat av: molly

vad gott det ser ut :)



skönt att tentan gick vägen :)

jag hejar på morgan eller laila :)

ja, nutanas falafel är goda, men som sagt, vi har tyvärr inte nutana längre inte ens sundsvall tar i deras produkter längre :(



du får ha en fortsatt bra kväll :) kram kram

2009-03-13 @ 20:43:54
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: molly

hej tjejen!

hoppas att du har sovit gott :)

skönt att elisabeth äntligen åkte ur let´s dance igår :p



du får ha en riktigt underbar dag! kramar

2009-03-14 @ 09:21:51
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0