Tillbaks i matchen

Min deffperiod har gett reultat, mot alla odds. Jag valde att våga mig på att ställa mig på den förskräckliga vågen idag, senast jag vägde mig var nån gång i oktober tror jag. Till min stora chock så är jag nu tillbaks på matchvikten som jag hade i slutet på förra våren. Det trodde jag verkligen inte, så det var en mycket glad överraskning. Nu gäller det bara att hålla det här också, så jag inte glider med på en massa ölfester, vilket hände förra året.. jobbigt att öl ska vara så gott :P

Idag ska jag städa här i lägenheten och tvätta senare idag. Ingen träning alltså, måste ju vila nån gång. Men en promenad ute i friska luften hade jag tänkt hinna med också. Och jag funderar på att bege mig till strömpilen och se om jag hittar en rolig detalj till min outfit på sittningen nästa helg. Fem dagar kvar till mitt besök kommer hit också. Humöret är på topp idag med, så skönt. Life is good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0