Sen våffelmiddag

Ja, det blev som sagt inte mycket tid hemma idag. Efter skolan tränade jag först core control och väl hemma bytte jag om direkt och for ut och sprang, då jag föredrar det framför löpbandet på gymet, det var ju dessutom härligt vårväder idag så jag kunde inte motstå. Strax innan löpturen fick jag en fråga från en kompis om jag ville komma över och äta lite våfflor. Eftersom jag missade våffeldagen och faktiskt inte ens ätit en våffla på två år så var det ju lockande bara därför, men att träffa trevligt folk och slippa laga middag kan också ha varit bidragande faktorer ;)

Så in till stan cyklade jag och fick till och med äran att bli första våffelstekare. Jag lyckades med alla utom en, så det var väl hyfsat bra statistik. Väldigt gott med våfflor, grädde och hallonsylt, det må jag säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0