Mycket bättre!

Det var en oerhörd skillnad den här gången, som natt och dag. Visst blev det någon liten miss idag med, men i det stora hela klarade jag det bra, och viktigast av allt så var jag på mycket bättre humör. Detta fast maten blev sen idag med. Vi åt väl kl 15 istället för 13, men tack vare alla provsmakningar så stod vi oss rätt bra fram tills dess.

Det är verkligen inte mat för petiga det här vill jag lova. Och med petiga menar jag såna som inte äter allt, som jag. Gert Klötzke, som varit våran lärare i det här momentet (vilt), visste om att jag inte är tjejen som smaskar i mig en blodig biff och därför tyckte han det var extra roligt att sätta mig att göra råbiff.. men det var intressant och inte alls så äckligt som det låter. Faktiskt inte äckligt alls. I övrigt har vi smakat renrullader, viltkorv, rådjursstek, älgkalvsstek, hare i blodsås.. ja, det blev lite av varje faktiskt. Även om det varit roligt så känner jag att det räcker med kött ett tag och jag är glad att det är dags för desserter nästa vecka. Det kommer bli grymt.


Kommentarer
Postat av: Molly

tittar in och säger hej...

hoppas att du mår bra :)

take care!

kram kram

2009-03-25 @ 19:47:43
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0