Middagen i ugnen

Sådär, då var träningen avklarad för dagen och min goda middag står och gottar till sig i ugnen för fullt. Skön fredagskänsla idag och ett oerhört bra slut på den här kursen. Redovisningen gick strålande och jag är jättenöjd, även om jag nu är helt slut både psykiskt och fysiskt. Det blir en skön helg med en hel del roligt. Till exempel är det ju Robinson-premiären imorgon där en vän till mig och de jag bor med deltar. Vi har förstås inte fått veta något alls om hur det gått, då får han betala dyrt, så nu blir det väldigt spännande att se hur det faktiskt gått för honom!

Senaste avsnitten av Grey's anatomy och Hell's kitchen är snart tillgängliga i en dator nära mig, så nu saknas bara att middagen står rykande varm framför mig. Nåja, ljummen, jag ska ju fota också :) Som en liten teaser kommer här foton från dagens matlagning på campus. Enjoy!


Renstek med potatismos? och trattkantareller.

Renskav

Hälleflundra har jag för mig, suuupergod!

Våran lammstek med rosmarinsky, ugnsbakad potatis och polkabetor, rostade pinjenötter och getostkräm.

Småfirrar av nåt slag :)

Våran dessert, hjortronkaka med vaniljkesella.


Kommentarer
Postat av: rättning

fiskarna va sotade strömmingar

2009-03-20 @ 18:36:34
Postat av: Eva-Stina

Tack, hur kunde jag glömma det! :)

2009-03-20 @ 19:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0