Melodifestival

Såklart så måste man titta på melodifestivalen ikväll. Jag hoppas verkligen att Malena med La voix tar hem det, för hennes låt är annorlunda och skulle ha en stor chans i Eurovision. Sen finns det ju många bra låtar i år, bästa startfältet på väldigt länge skulle jag säga. De enda jag inte riktigt gillar är Emilias och Agnes låtar. Sen är jag lite förtjust i Måns låt, fast jag har kämpat för att inte tycka om den. Men han skulle försvinna i mängden i Eurovision så jag hoppas övriga tittare tänker likadant. Jag ska för sakens skull faktiskt rösta på Malena, så jag kan gnälla med gott samvete sen om det inte blir som jag vill.

Kvällen till ära ska jag mumsa på lite gott naturgodis (givetvis upplagt i min rosa fina glasskål) , det är ju det allra bästa. Blir det något lördagsgott för er?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0