Lite knepigt

Det blir ju helkonstigt när jag har såna här dagar i skolan, blir inte att lägga ut frukost lunch eller middag, just för att jag inte orkat eller för att det helt enkelt inte blivit nån direkt middag sen när jag kommit hem. Idag orkade jag inte heller dokumentera frukosten, men den var heller inget speciellt. Ska dock försöka fixa till middagen, för idag ska vi bara sitta på skolan och jobba så jag borde ha ork kvar den här gången. Jag är helt dagvild, jag tror det är lördag idag. Men det är väl trevligt, när min helg är slut så börjar den riktiga, alla lediga dagar kvar :)

Solen skiner ute idag igen, och nu kanske jag kan njuta av den. Synd att det ska vara så kallt, vårkänslorna hittar inte riktigt fram. Nu har iallafall pengarna kommit och jag tror jag ska ta tag i saken på lördag och åka till Coop forum och handla lite mat att fylla kylskåp och frys med. Men särskilt mycket blir det nog inte, jag ska ju till Stockholm i påsk och jag har inte lust att enbart fönstershoppa faktiskt. För övrigt kan jag tala om att jag försöker sluta med nikotintuggummi, men det är svårare än jag trodde, suget sätter in så snabbt och det är högst irriterande. Jag får försöka sysselsätta mig med något. Nån som har bra tips?

Kommentarer
Postat av: Molly

hej på dig!

haft en bra dag? här har det varit bra :) solen sken i morse men nu snöar det lite :/

när är det du ska till sthlm?:) har du släkt där nere?:)



jag har tyvärr inga tips angående rökavvänjning :( har du slutat röka nyligen? lösa korsord kanske fast då känner man ju iofs suget... hmm... promenera, dricka te :) hoppas att det löser sig :)

du får ha en fortsatt bra dag och ta hand om dig!:)

kram

2009-03-26 @ 14:44:46
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0