Inte motiverad

Jag känner inte direkt en stor glädje inför att gå till restaurangköket idag, men jag har ändå bestämt mig för att göra mitt allra bästa idag, ta hjälp från de i min grupp så det inte blir några fler misstag. Iallafall inte så stora misstag som jag gjorde igår. Jag är inte den enda som kommer ha det tufft idag, flera av mina vänner skriver stor tenta idag och jag håller tummarna för dem alla. Stor tentafest ikväll också, men jag misstänker att jag inte kommer ha ork att vara med. Frukosten idag blev inget speciellt, yoghurt blandat med lite vaniljkesella, hallon, fullkornsflingor, en müslitoast med leverpastej, keso, sallad och zucchini.

Idag ska vi visst få lunch vid ett och jag hoppas det stämmer, men för säkerhets skull ska jag köpa en frukt så jag är förberedd om det skulle bli sent. Solen strålar idag men det känns ju lite tråkigt att jag måste vara inomhus hela dagen och inte kunna njuta av det fina vädret.. men våren är ju på väg och förhoppningsvis kommer det många fina dagar framöver. Ha en bra dag allihop så hörs vi ikväll, förhoppningsvis i ett mer muntert inlägg än det blev igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0