Inte enligt planerna

Ibland blir det så och det är ju då det oftast blir som bäst. Igår skulle vi se på Robinson hemma hos en klasskompis, vilket vi också gjorde. Det blev också vin och en hel del singstar innan folk ville börja gå ut på krogen. Jag hade ju tänkt gå direkt hem, hade verkligen inga festkläder på mig.. men det var inget värsting-partyställe vi skulle på utan en studentpub som är lite känd för att folk kommer som de är, lite hur de vill. Så jag hade tydligen ingen ursäkt att inte följa med, så ja det gjorde jag. Och jag ångrar det inte. Vi satt och pratade och hade trevligt den 1 ½ timme vi hann vara där och för första gången på säkert ett år så ville jag inte gå hem när det stängde. Jag kanske dessutom blir bjuden på god middag till veckan tack vare den här kvällen, det är inte fel :)

Vaknade med lite huvudvärk idag faktiskt, men värre än så är det inte. En god frukost har jag ätit och trots att det snöar idag så ska jag ge mig ut, på ett eller annat vis, innan det är dags att tvätta. En svart och pratsam katt har vi på besök några timmar också, nu började jag sakna min egen kisse.. men får se honom i påsk, det är snart :) Hur som helst, en skön skön söndag.


Keso, yoghurt, sharonfrukt, vindruvor, jordgbubbar, sultanrussin och hackade mandlar.

Äggsmörgås med messmör, sallad, groddar, tomat. Japp, messmör och ägg funkar perfekt :)

Här har vi kissen, otroligt kelsjuk och pratar i ett.

Kommentarer
Postat av: Molly

åh, vilken gullig katt! :)



det blev samma sak för mig med gröttestet :O jag fick välja helt konstiga svar och då blev jag sportig och aktiv istället för att vara en gottegris.



ha du haft en bra dag?:) min dag har varit bra, tyvärr har vädret inte varit så bra och utan vinterkläder får jag snällt stanna inomhus.

du får ha en fortsatt bra kväll och hoppas att din kommande vecka blir bra :)

kram

2009-03-29 @ 18:03:30
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0