Bara en dag kvar

Och det är den här dagen. Imorgon smäller det, då får jag hit mitt hemliga besök och jag ska försöka imponera med min matlagningskonst. Vi får väl se om det lyckas! Annars så glömde jag berätta en rolig sak som hände efter funken igår. På det passet är det alltid med 2 killar, väldigt sällan fler än så, och jag vet att de kommer dit varje onsdag, det bara är så. Hur som helst, sen jag började hoppa in i mitten av gruppen och dansa så har jag för det mesta hamnat bredvid ena killen, men inte tänkt så mycket på saken. Varken han eller den andra killen har varit något span direkt. Hur som helst. När funken var slut och jag hade dragit fram mattan för att träna core control så kommer denna kille fram till mig och säger: "Hej! Vad duktig du är, det syns att du har roligt när du dansar!" Jag blev glad och förvånad och sa tack, detsamma, och så var han borta.

En sån sak kan verkligen göra en glad och det var så himla modigt av honom att komma fram. Så stort tack till denna kille som muntrade upp min vardag! Idag har vi heldag i skolan, först med föreläsning, sen med intro för en vegetarisk middag vi ska laga imorgon och sen ska vi baka glutenfritt bröd. Jag har dessutom bodypump ikväll, eftersom jag inte hinner träna det imorgon som jag brukar. Jag kommer vara helt död efter den här helgen, det är jag fullt medveten om. Men ibland är det bara så värt det.


Dagens frukost blev yoghurt med banan, päron, hallon, axa fullkornsflingor, mandel och gojibär. Till provade jag Pågens müslitoast för första gången och det var tyvärr alldeles för smaklöst för mig. Inte ens messmör och keso gjorde susen. Kanske med ost?

Kommentarer
Postat av: Molly

müslitoast är godast rostat tycker jag, men du kanske åt det rostat? :)

du får ha en fortsatt bra helg:) kram

2009-03-07 @ 14:55:30
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0