Äntligen solsken

Det har varit så mulet och trist den senaste veckan så nu blir jag helt överlycklig över att se solen skina igen. Idag har vi inga föreläsningar och jag och två klasskompisar har bestämt att vi ska gå på stan och shoppa lite, äta sushi och bara ha trevligt. Bestämde redan igår att jag skulle promenera in till stan och nu känns det ju ännu roligare när det är så fint väder. Hur som helst så ska jag dels handla inför en middag jag ska bjuda på på fredag, både varm- och efterrätt. Sen så får jag se vad ekonomin tillåter, men några hushållsprylar blir det nog iallafall. Lagerhaus är en av de bästa affärerna som finns.

Dagens frukost blev som gårdagens, proteingröt (havregrynsgröt+ett ägg) med gojibär, torkat fikon i koket och sen på toppen blev det lite sharonfrukt, hallon och några hackade hasselnötter. Sojamjölk till också förstås.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0