Tunnbrödsmacka

Ibland tröttnar jag helt enkelt på mitt eget bröd (fast jag har tre sorter just nu) och jag hittade ett paket med tunnbröd i skåpet så det fick bli frukostmackan idag. På hade jag en blandning av kesella och gammeldags messmör och tomat. I övrigt blev det ungefär samma som igår, blåbärsyoghurt, äpple, sultanrussin, paranöt, havrefras + k special.

Hujeda mig vad dåligt jag sovit inatt. Det var så varmt igår kväll att jag var tvungen öppna fönstret. Antagligen, på grund av alla ljud utifrån och det faktum att det till slut blev ganska kallt, så kunde min hjärna inte riktigt få någon ro.. jag drömde konstant kändes det som, och inga behagliga drömmar heller. Suck. Tur det finns något som heter kaffe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0