Tema

Jag har funderat lite på hur jag ska göra i sommar med bloggandet, det kommer ju krävas lite mer planering nu när jag bara har en timme på mig att laga till och äta min lunch. Därför har jag kommit fram till att jag ska försöka ha något slags tema på snabba och goda luncher, men jag har däremot inte kommit på vad temat ska vara även om jag har några idéer. Skulle vara jättekul om ni kunde komma med några förslag, då är ju chansen också större att ni tycker det hela är intressant ;)

Nu bär det snart av till Jämtlands skogar och sommarjobb. Gruvar mig lite, men det är väl så när man inte är riktigt van att jobba. Det blir 7 - 17 för det mesta och det passar mig bra då jag är mer en morgonmänniska. Det blir dock ingen längre stund nere i Jämtland till att börja med, då jag är ledig 10 dagar i sträck.. då blir det Umeå igen och lite skön ledighet innan jobbet sätter igång på allvar. Nu ska jag bara kolla att jag fått med mig allt innan jag sätter mig på bussen. Tur det är rätt svalt ute idag, bastubussar är ingen höjdare.


Bild jag tog i höstas.

Kommentarer
Postat av: Molly

hej på dig!

allt väl?! :) här stormar och regnar det :O

vad kul med resa till NY, är det dina planer?:)

jag skulle också vilja åka dit, det verkar finnas mkt se och äta :) du får ha det så bra! kram

2009-06-04 @ 08:48:07
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0