Nedskärning

Jag skulle kunna påstå att även jag drabbats av finanskrisen, men eftersom det vore en lögn så erkänner jag istället att jag har en bristande förmåga när det kommer till att vara ekonomisk. Av någon anledning hade jag helt förträngt att jag inte får några pengar i slutet på juni så pengarna har tyvärr flödat lite friskare än de borde ha gjort. Detta resulterade i en panikslagen E-S som alltså får leva på i princip luft i en månad. Riktigt så illa är det kanske inte, utan det jag snarare vill försöka få fram är att det inte finns utrymme för några utsvävningar i köket, så som jag hade velat. Det är en av faktorerna som bidrar till att min blogg numera inte tar en paus, men däremot inte kommer uppdateras lika frekvent som tidigare.

En annan faktor är att det numera är lite ont om tid då jag jobbar hela dagarna. En fundering är att om jag har problem med att blogga när jag jobbar 7-17 så kommer det garanterat bli ännu svårare när jag sen jobbar på restaurang. 7-17 är något jag då bara kommer drömma om. Det är dock i framtiden och hur jag löser det får jag fundera på då, om bloggen ens finns kvar. Det nedskärningen kommer innebära är att jag helt enkelt bloggar då jag känner att jag har något värt att dela med mig av. Hoppas ni som läser inte överger mig helt nu bara. Från och med i höst kan jag lova att det kommer bli många roliga blogginlägg, då vi sätter igång med restaurangdriften. Det kommer bli grymt!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men! Nu kom ju temat som ett brev på posten! Billigt! :P Perfekt! Och verkligen något jag själv kan låtas inspireras av..! ;)

2009-06-18 @ 12:40:41
Postat av: Eva-Stina

Förvisso, men det skulle bli rätt enformigt ändå då jag skulle använda samma ingredienser i typ en vecka, eller kanske till och med äta gröt till alla målen.. det skulle nog göra mer skada än nytta för min blogg :P

2009-06-18 @ 13:43:50
URL: http://thecrazybeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0