Hjortrongröt

Väldigt enkel men god frukost idag. Och sen. Jag kokade gröt på blandgryn tillsammans med hjortronsylt och kanel. På hade jag banan och valnöt och så sojamjölk till. Den här gången var det Alpros sojamjölk, jag som vanligtvis alltid använder Go Greens, men när jag skickar brorsan utan att be om ett specifikt märke så får jag skylla mig själv. Eller? Den var annorlunda, men inte alls dum. Först blev jag lite skeptisk när den smakade sött och jag tror man kunde ana lite vaniljsmak, men den gick väldigt bra till gröten måste jag säga. Kanske har jag hittat en ny favorit?

 Jag åt också en smörgås, ett bröd som min mamma bakat och som smakar riktigt gott men tyvärr har hunnit bli lite torrt. På hade jag smör, ost (ingen aning om vilken, men den smakade inte mycket) och morotsmarmelad som jag tror att min brors frus mamma har gjort. Eller min brors svärmor om man vill göra det lite enklare :) Mumsigt var det iallafall!




Kommentarer
Postat av: Molly

jag gillar alpro soyas bäst :)

hoppa satt du mår bra :) ha en bra vecka :) kram

2009-06-08 @ 22:40:42
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0