Dålig uppdatering

Ja, det blev lite oväntat att internet försvann, även om jag borde ha förstått att det var den dagen det skulle hända. Fullt upp med packande och flyttstäd gjorde antagligen att jag helt glömde bort det. Hur som helst ska jag försöka fixa internet nu så ska jag få igång bloggandet igen. Oavsett hade det inte varit intressant just nu eftersom jag i princip bara äter mackor..ganska onödigt att köpa mat nu när jag snart ska hem, dvs imorgon.

Flytten har varit allt annat än smärtfri, då jag först flyttstädade i tre dagar, och sen flyttade ut alla mina saker, fraktade dem till nya stället, bara för att upptäcka att den som bodde där innan helt struntat i att städa rummet. Efter lite klagomål hos kvartersvärden så fick jag rummet städat av en städfirma, ett löfte om en ny kyl (den kom idag), en ny säng och en ny madrass. Det blev alltså bra till slut, även om vi var klara med allt först vid halv åtta, istället för kl två som jag trodde från början.

Alla lådor är uppackade så bara finslipet kvar. Snacka om trött och sliten, men nu är det klar. Ett helt år kvar till nästa gång..

Kommentarer
Postat av: molly

okej. vad ska du jobba med? :)

själv ska jag nog mest vara hemma i sommar, men det blir även en tripp till västkusten och sthlm samt ev. jönköping och gränna :)

du får ha en fortsatt bra kväll och vecka :) kramar

2009-06-02 @ 21:56:30
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0