Banan- & chokladgröt

Äntligen fungerar blogg.se, ett bra tag krävde de något superspeciellt lösenord för att komma in, och något sådant lösenord har jag då inte fått. Som tur var var det tillfälligt, så nu kan jag till slut berätta om min grymt goda frukost. Jag kokade havregryn och rågflingor tillsammans med kakao, hälften vatten, hälften sojadryck, tranbär, salt, kanel och banan. På hade jag mer banan, hasselnöt, keso och så mer sojadryck till. När jag skulle fota det hela drog jag upp persiennerna något för att få mer ljus och just då passerade två unga män med trevligt utseende på såna där stora gräsklippare. Jag som stod där nyvaken med rufsigt hår och hello kitty-pyjamas kände mig inte riktigt till min fördel, så de åkte ner lika fort igen. Därav det lite randiga solskenet på bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0