Virus

Det måste ha passat på att invadera min dator medan jag var på jobbet, för imorse fungerade allt som det skulle. Nu kan jag inte starta firefox (återigen blev jag räddad av internet explorer), ljudet fungerar inte och det går inte att ladda upp några bilder. Mitt virusprogram har inte reagerat, vilket det alltid brukar när en dålig fil dyker upp och jag vill verkligen inte behöva installera om alltihop. Det skulle innebära en stor del förlorade filer, bland annat alla mina foton, då jag inte har någon extra hårddisk att föra över allt på. Om det är någon som vet med sig att de är expert på virus så får ni gärna höra av er. Tills vidare blir det hur som helst inget matbloggande, för utan bilder försvinner ju halva idén. Suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0