Nygammal blogg

Efter att ha diskuterat lite med min storebror, som är något av ett geni när det kommer till olika sajter, hur de är uppbyggda etc, så har jag nu beslutat mig för att göra en flytt. Hädanefter bloggar jag på www.finnsdetmer.wordpress.com och jag hoppas att ni följer med mig dit. Anledningen till flytten är för att att möjligheterna är större att designa bloggen på det sätt jag vill, även om det ändå kommer ta en hel del tid eftersom jag inte kan så mycket om det än. Någonstans ska man ju börja :) Jag önskar bara det inte blev smajlisfigurer istället för de vanliga tecken-smajlisarna som jag är van vid.. men jag antar att man inte kan få allt :)

Kommentarer
Postat av: IzZzY

Trevligt! Wordpress tycker jag är betydligt bättre. :) Sen så kan du ställa in om du vill ha vanliga smylies, eller inte!

2009-07-06 @ 18:43:58
URL: http://IzZzY.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0