Kall gröt med jordgubbar

Igår gjorde jag iordning gröt som jag ställde i kylen. Gårdagens frukost var varm gröt och det var verkligen ingen höjdare när det redan var så varmt både ute och inne i lägenheten. Jag vet inte om jag är jätteförtjust i den kalla gröten, men det var helt klart bättre med kall frukost än varm iallafall, så jag är nöjd. Och färska jordgubbar till frukost, det är en lyx som jag sällan får unna mig. Till blev det också en knäckemacka med gammeldags messmör, keso och tomat. Snart börjar ännu en arbetsdag, men sen har jag hela helgen ledig. Tjoho!


Kommentarer
Postat av: missh

Jaa, ok, men du bodde inte i sthlm va?

OM du gör det, kan du inte höra om NI har nåra lediga platser?



Ja, nej jag vill inte heller ha VARM mat i sånt här väder. Undrar varför eg man inte vill ha det..

ha en bra arbetsdag;)

2009-07-03 @ 12:54:11
URL: http://www.misshart.blogspot.com
Postat av: Molly

tittar in och önskar dig en fortsatt bra helg :) jag hoppas att din dator inte har drabbats av ett virus utan att det bara var något tillfälligt :) din gröt ser god ut :) ha en bra dag :) kram!

2009-07-04 @ 13:17:35
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0