Omotiverad

Jag önskar att nån kunde sparka mig i baken, vrida upp aktivititetsmekanismen, ladda motivationsbatterierna.. finns nog ingenting som fungerar som det ska just nu. Jag är usel på att söka jobb, jag har inte gjort det många gånger och det är nog bland det värsta jag vet. Jag vet inte var jag ska börja, hur jag ska göra eller vad jag ska säga. Finns det ingen handbok i sånt här?? Det är bäst jag sätter fart iallafall, för jag har lovat storebror att söka 10 jobb på 14 dagar och det har redan gått 10 dagar sen dess. Så jag har fyra dagar på mig. Jag ska väl vara glad om jag lyckas söka ett på den tiden.

Det blev ingen morgonpromenad, det blir vila från det idag. Ska köra mitt första bodypump-pass sen julledigheten i eftermiddag, det kan vara nog för en dag. Inte ens det är jag motiverad inför. Julen borde avskaffas, det är min enda slutsats av allt det här.


Min goda proteingröt med päron, mandlar, hasselnöt och sojamjölk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0