Men nu då

Ikväll ska det äntligen bli dags för mitt hår att anta en ny färg, eller ja.. det är egentligen samma som alltid, men den glider så fort ur håret så det blir annat än den färg jag har just nu ändå. Så det är en del av kvällen, en annan innefattar en(?) flaska rött, en grym kompis, kanske let's dance och möjligen en liten spa-del också... det är alltid mysigt att fixa med naglarna, göra en ansiktsmask osv. En skön fredagkväll helt enkelt, precis vad jag längtat efter.

Idag var jag upp tidigt som vanligt, åt frukost framför the voice innan jag hoppade in i duschen och sen begav mig till Maxi och handlade lite förnödenheter. Våran första föreläsning börjar konstigt nog halv 12, men skönt att få ta det lugnt på morgonen iallafall. Senare blir det träning som vanligt, känns alltid bra att kicka igång helgen på det viset. En god middag ska det förhoppningsvis komma upp bilder på senare också. Nu ska jag bara känna lugnet innan det är dags att bege sig mot campus.

Kommentarer
Postat av: Mirre

Får vi se hur naglarna blev? :) Älskar också pyssla med dem.

2009-01-30 @ 15:30:50
Postat av: E-S

Ska se till att fixa en bild på det senare när de är blanka och fina :)

2009-01-30 @ 18:04:17
Postat av: Mirre

oki!

2009-02-03 @ 21:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0