Men alltså

De måste vara fulla på mix megapol. Jag var just och solade solarium och då har jag alltid igång den radiokanalen. Först och främst gjorde de reklam för att mix megapol lottar ut julklappar varje dag i december - "mix megapol, ingen vanlig radiokanal". Nä det får jag väl hålla med om, de är ganska ensamma om att fira jul i januari. Strax efter det kom vad som jag trodde var reklam inför vad som komma skulle, det vill säga "Här är Breitholz och ---- i äntligen helg!" Men det var verkligen Breitholz och ---- i äntligen helg, på en måndag. Jag tror att producenten tagit ledigt och la in lite olika slingor och program som han trodde han skulle komma undan med. Jag skulle vilja påstå att han misslyckades.

I vanlig ordning solade jag lite för länge och har nu bränt mig ganska ordentligt. Jag blir så girig där på slutet med den extra kvarten man kan få, men jag tror jag förlorar på det mer i form av olidlig smärta och rödflammig hy. Nåja. Middag blev det idag också, som jag funderade ut på väg hem från träningen. Buljonginkokt tilapiafilé med bulgur, fänkål och en kesellasås gjord på fänkålsblad, grillad paparika, sambal oelek, örtsalt och peppar. Serverade med lite tomat. Bilden blev kass, men så blir det ibland.


Kommentarer
Postat av: IzZzY

Min teori är att de helt enkelt inte ville erkänna för sig själv att det var måndag, utan stannade hemma och lät en stackars praktikant sköta det hela. :)

2009-01-26 @ 21:28:24
URL: http://Http://IzZzY.blogg.se
Postat av: E-S

Kan så vara. Tänk om jag kunde skicka en liten inhoppare att gå på mina föreläsningar så jag kunde sitta hemma och plugga till tentorna, det hade inte varit dumt :)

2009-01-27 @ 05:12:23
URL: http://thecrazybeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0