Ännu en morgon

Ja, de fortsätter att gå, dagarna. Och jag släpar efter precis som vanligt. Idag är jag tokigt trött, måste ha varit handbollen som helt gjorde slut på mina krafter. Jag visste från början att de skulle förlora, men när de spelade så bra i första halvlek så tuggade jag naglar i stil med kalle-anka-tuggar-på-majskolv och det var nästan skönt sen när kroaterna äntligen drog ifrån. De var det bättre laget, så inget att bråka om. Svenskarna spelade dock bra, speciellt Doder och Larholm. Nu är det över, nu ska jag inte prata mer om det idag.

Föreläsningar från 9 till 15, inte vad man önskar sig på en fredag. Jag ska på träning direkt efter dessutom, så jag får se hur pigg jag är då. Annars kommer väl fredagskvällen bli lugn, med allt plugg jag kan orka med. Fast en solariesolning ska jag väl klämma in också. Dags att förbereda lunchlådan.


Blandgrynsgröt med banan och sojamjölk + ett ägg. Snapsglas funkar bra som äggkopp för övrigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0