Vem vet

Tentan gick ok. Jag svarade på många frågor, ja jag skrev nog nåt på alla, även om det verkligen inte var rätt alla gånger. Men i slutet hade jag fått upp ångan och det kändes skönt när jag några frågor i följd kunde svaret på allt. Huruvida det räcker eller inte vet jag dock inte, och risken finns att jag snubblar på mållinjen. Men nu vet jag åtminstone att det inte är omöjligt att klara tentan, om jag nu får göra om den igen. Det jag allra helst hade gjort nu är att ta det lugnt, se klart på filmen The wrestler och bara slappna av ett tag. Men jag ska direkt börja göra en uppgift till ett av grupparbetena och sen ska jag till skolan och jobba med den ena gruppen och sen den andra. Ibland vill jag bara gå under jorden.

Men när det här är klart ska jag iallafall på träning, ska bli skönt att få koppla bort ett tag. Hmm. Snart alla hjärtans dag också. Jag blir lika irriterad över den dagen varje år, men jag lyckas aldrig övertyga någon om att det är för att jag tycker det är kommersiellt trams. Jag vill ju bara ha någon att krama och pussa. Men de saker som produceras enbart för den här dagen kan och vill jag vara utan. Vad ska ni göra på alla hjärtans dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0