Upptäckt

Jag har ju lagt in en ny header på min blogg, det som syns överst på bloggen alltså. När jag frågade några kompisar om den dykt upp så sa de att det inte syndes något alls och jag tänkte att det tar väl ett tag, även om det var konstigt eftersom jag kan se den. Nu tror jag att jag vet varför. Jag provade kolla min blogg med internet explorer och alldeles riktigt, där syns den inte. Och min blogg ser ju verkligen bedrövligt tråkig ut utan den! Jag vet inte hur man fixar så det funkar även med explorer, men skaffa annars Mozilla Firefox som iallafall enligt min mening är mycket bättre. Internet explorer buggade hela tiden och gjorde livet surt för mig. Nu vet ni iallafall vad ni ska göra om ni vill se min nya rosa design ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0