Stressigt

Tre grupparbeten samtidigt som jag måste plugga till kemitentan på torsdag. Hej magsår. Fick iallafall tillbaks mikrobiologitentan idag och hade godkänt med en poängs marginal, men det räcker ju alldeles bra det. Annars har jag suttit hela eftermiddan och pluggat kemi, gick sen hem och drog på mig joggingkläderna och sprang i 40 minuter innan det var dags för middag.. nu ska jag bara låta magen få vila några minuter innan det är dags att gå till skolan för att plugga med en kursare. Ingen inspirerande middag idag, men god som alltid. Falafel, svart quinoa, avokado, broccoli, tomat och kesellasås med mango chutney. Nej, jag tröttnar faktiskt inte. Inte ens lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0