Spännande

Jag har ett pirr i magen, som egentligen funnits där ett bra tag nu. Men nu när det börjar närma sig så känns det mer och mer för varje dag. Jag ska få besök, men av vem, varför, hur eller när, det avslöjar jag inte. Inte än iallafall.
Idag är det alltså måndag, igen. Vi har en sista redovisning idag, om protein, men den ska gå hyfsat smärtfritt. Vi ska även laga en måltid med rätt sammansättningar, och enligt våra beräkningar ska det bli näst intill perfekt. Men beräkningarna brukar oftast försvinna nånstans på vägen.. vi får hoppas det blir gott iallafall. Bilder kommer förstås. Snacka om att min blogg blir fylld med matbilder under den här perioden, men jag hoppas det är något ni som läser uppskattar, annars får ni säga till förstås.

Kan säga att det snöar här igen. Som att vi inte hade tillräckligt med snö redan. Att de där uppe inte tänker på att det blir så himla mycket jobbigare sen när de ska smälta bort allt igen. Snart är det mars och inte heller långt till påsk.. vi har en ledighet på 11 dagar så då passar jag på att först åka ner till Jämtland och sen vidare till Stockholm med storebror och hans fru. Kul att se nåt annat för en gångs skull. Det finns två ställen jag absolut vill besöka när jag är dit (egentligen tre, men det är givet och väldigt hemligt) och det är Blueberry på östermalm, den enda anledningen till att jag kommer befinna mig i den stadsdelen. Sen också GI-boden som jag besökte senast 2006. Saluhallarna är heller aldrig fel. Nån klädaffär jag borde besöka? Kul ska det bli hur som helst. Nej, kanske ska försöka plugga nu. Tenta i näringslära på fredag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0