Skön start på dagen

Vaknade kanske halv nio och låg och drog mig tills mamma ringde. Sen bytte jag om till träningskläder, gick till Iksu och sprang 6.5 km och tränade sen core control. När jag kom hem gjorde jag det jag längtat efter hela veckan nu, scones. Jag har inte gjort scones på 4-5 år så det var verkligen efterlängtat! Jag lånade grundreceptet av Molly och hade sen i hallon blandat med honung och grovhackade valnötter. Till hade jag kesella och jordgubbsmarmelad, så sjukt gott! Det dröjer inte 4-5 år till nästa gång, det kan jag lova.







Kommentarer
Postat av: Mikaela

svar: det var gott :D men godast är det när det får stå ett dygn =) det brukar iaf vara så när man bakar med bikarbonat. jag hade aprikoser, torkat äpple och katrinplommon. äpplet var nog lite väl sött, skulle nog ta russin istället :D

2009-02-28 @ 14:29:59
URL: http://mymica.blogg.se/iheartgreen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0