Sista dagen

Imorgon är tentan så nu gäller det. Sista dagen blir alltid den bästa pluggmässigt, då sätter jag fart och lyckas få struktur på allt. Varför kan jag inte vara så jämt? Nåja, det blir väl lite mer spännande på det här viset..
Dagens frukost blev supermumsig med yoghurt, banan, äpple, dadel, hasselnötter, axas fiberflingor, kanel och ingefära plus en skiva fullkornsbröd med keso, makrill i tomatsås och skivad champinjon på. Frukosten är och kommer alltid förbli mitt absoluta favoritmål på dagen. Det är tyst, lugnt och jag kan utan problem äta i lugn och ro och njuta av varje tugga. Och frukostmaten är faktiskt bland det godaste som finns också.

Snart är det helg, men jag försöker att inte tänka på vad som väntar förrän tentan är bakom mig.. ja, denna tenta iallafall. Men trevligt kommer det bli både på fredag och lördag, med planer för båda dagarna. Det kommer väl gå till historien eller nåt, jag som aldrig brukar ha nåt särskilt för mig på helgerna. Nej, nu ska jag inte hänga vid datorn längre, dags att bli effektiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0