Redan kväll

Vart tog tiden vägen? Jag hann ju knappt plugga nåt. Fast det är ju mest mitt eget fel, då jag alltid lyckas hitta andra saker att göra. Jag har lärt mig idag att det lönar sig att gå ut och röra på mig lite på morgonen när jag ska sitta och tentaplugga en hel dag. Jag gjorde nämligen inte det idag och det resulterade i att jag blev slö och omotiverad. Så fort jag sen varit på träning så går humöret upp på topp igen. Det blev lite knas idag för tanken var att jag skulle träna bodycombat och där satt vi och väntade.. klockan blev fyra, ingen instruktör. När klockan närmade sig 10 över tyckte jag att jag ändå missat för mycket även om hon skulle trilla in just då, så jag gick till gymmet och sprang i 40 minuter och ca 7 km, vilket jag är glad för för det var gav mig en stor energikick som sen varade genom hela core control och ända hem.

Det var när jag började tjura på kombo H över min thésil som var borta som jag insåg att blodsockret sjunkit till en farlig nivå. Jag har iallafall fyllt på med energi så numera är jag relativt ofarlig. Skön solariesolning iallafall, men jag höll på att somna hela tiden. Tur det är tidsinställt, annars hade jag förmodligen blivit grillad. Det var ett irriterande samtalsämne på mix megapol som jag lyssnade på under tiden. Om skönhetsoperationer. Jag tänker inte gå in på allt som jag stör mig på när det gäller det, men när det ringde in en tjej som funderade på att ta bort lite gäddhäng blev jag förbannad. Varför är folk så lata?? Träna armarna så är det löst! Alla gillar inte att träna, visst är det så, men då får man gilla läget. Så tycker åtminstone jag.

Nu har jag gnällt klart och funderar faktiskt på att plugga ett litet tag innan det är dags för att sova, jag lär väl ändå vakna äckligt tidigt imorgon. Se där, jag gnällde visst igen. Nåja, det behövs kontraster också, kan inte vara en glädjespridare jämt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0