Pigg?

Bättre än igår iallafall, nu fick jag sova tills klockan ringde. Solen skiner ute och jag ska faktiskt ut en sväng vid tio-tiden då jag ändå ska till vårdcentralen. Varför är på tok för pinsamt för att nämna här, men dit ska jag hur som helst. Pengarna har kommit idag också, vilket är skönt då jag hade inte mycket kvar på kontot. Har ändå klarat mig oförskämt bra månaden som varit och hade pengar till sista dagen, vilket inte är alltför vanligt. Stället jag jobbade på i december, julbordet, har ännu inte gett mig någon lön så jag ringde dit igår och hoppas på att pengarna dyker upp nån gång snart också. Lite kasst att det skulle ta sån tid och att jag ska behöva ringa och be om dem.

Idag är det såklart tentaplugg som gäller hela dagen, så jag ska nog ta och sätta igång direkt så jag hinner med lite innan jag ska iväg till vårdcentralen.


Bild från i höstas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0