Motivation

Vart ska jag hitta den? Jag tror min har tagit semester. Det skulle jag också vilja.. jag börjar undra om det är värt det att dela upp den stora tentan på tre separata, känns som jag inte gör annat än tentapluggar. När den här är skriven är det sen två veckor kvar tills det är dags igen. Jag är så trött, på alla tänkbara sätt. Och imorse när jag satte ner fötterna på golvet och ställde mig upp kom ett ofrivilligt skrik, av smärta. Mina vrister har visst muskler jag inte visste om, som jag för första gången fått träningsvärk i uppenbarligen. Sen har jag galen träningsvärk i magen med, men det har faktiskt blivit magträning tre dagar i rad nu, så det kanske inte är konstigt. Så ja, en vilodag var nog högst läglig nu.

Jag tror faktiskt jag ska ställa klockan ett par gånger idag och då det är dags gå ut och gå en kortare sväng, för annars kommer jag somna och det är inte bra för mina studier.. och på tal om dem, dags att sätta fart.


Ge mig sommar nu! Fast det här var förstås i höstas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0