Matlåda

Förvisso samma mat som till middagen igår, ja förutom att jag åt potatis till istället för ris. Men bilden blev inget vidare igår så tänkte att jag kanske skulle lyckas bättre idag med dagsljuset som hjälp. Tror det blev något bättre iallafall. Jag provade även den nya Ramlösan som kommit, med mangosmak. Jag är alltid lite skeptisk till att prova de nya sorterna då de har en tendens att smaka väldigt syntetiskt. Jag valde dock att ge den en chans, och betyget? Den smakade faktiskt inte så konstgjort som jag trott, men tydligen är mango ingen höjdarsmaksättning för mig. Färsk och fryst mango är jättegott, men inte som smaksättning i mineralvatten. Helt ok iallafall, så 3 av 5. Mina favoriter är fortfarande granatäpple och kaktus, prova dem om inte annat.






Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag älskar ramlösa mango!! Helt underbar ju<3

2009-02-20 @ 14:58:12
URL: http://underbarasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0