Lördag

Gårdagen kändes oändlig. Dels för att jag vaknade halv sex och dels för att jag var uppe längre än jag brukar. Till halv två, kan ni tänka er. Jag var efter middagen och en titt på när Morgan Alling dansade i let's dance (han har redan vunnit) till S och satt där på en liten förfest. Det enda jag drack var dock cola zero med lime, men jag saknade då inte alkoholen. Det diskuterades allt från frågor från kvällens "På spåret" till Blondinbella och Linda Rosing. Till slut blev det dags att gå till studentpuben NH där två klasskamrater spelade klämkäck 80-tals musik. Vi fick gå in vip-vägen tack vare Robinson Roy ;)

Hur som helst så satt jag där runt en timme kanske, om ens det, innan jag kände hur energin bara rann ur mig helt och det var lika bra att gå hem. Direkt i säng blev det också. Vaknade dels när kombo N kom hem och sen runt 5, halv 6 av nån anledning. Nio vaknade jag och lyssnade på några bra låtar på mp3:n. Jag kände att jag var toksugen på yoghurtfrukost, men hade ingen yoghurt hemma. Så först ut, boka tvättstugan, sen till ica där jag handlade yoghurt, en frukostbulle och sharonfrukter, gick hem och gjorde en supergod frukost. Tyvärr såg jag filmen Rachel getting married också, den rekommenderar jag inte till någon. En nyrehabiliterad tjej som förstör sin systers bröllop i princip, tragisk rakt igenom. Och den var filmad på det där hackiga viset, som för att göra den så verklig som möjligt. Jag får väl erkänna då, jag är nog mer för de filmer som hör till hollywoodstandarden, som man inte blir yr i huvudet av.

Nu ska jag sätta mig med kursboken i näringslära några timmar innan det är dags att svida om för streetdance. Jag hoppas det blir lika bra som jag förväntat mig. Men det mesta blir ju vad man gör det till.


Banan, sharonfrukt, plommon, yoghurt, müsli, dadel. En halv frukostbulle, keso, avokado, ruccola och tomat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0