Lättsvårt

Tentan såg verkligen überenkel ut och var väl gjord lite i högstadie-style, men frågorna var helt fel. Jag var inte den enda som tyckte det, alla som kom ut suckade stort och ingen var säker på om de klarat den. Hur det än blir med tentan så känns det ändå som att omtentan skulle bli tämligen enkel att klara, så jag har inte så mkt ångest över det faktiskt. Några andra gick direkt till skolan för att plugga till kemiomtentan som är på torsdag, men jag skulle aldrig få in nåt idag så det är lika bra att jag låter bli. Imorgon däremot blir det att sätta fart. Förutom den här kemitentan så är det nu tre grupparbeten på gång samtidigt, med två olika grupper, plus tenta i näringslära om 3 veckor. Nu lär min psoriasis bryta ut för fullt..det är tur det bara blir på armbågarna.

Nåja. Snart väntar lunch, och därefter en tur i affärer med min kompis J. Senare träning som vanligt och efter det är det fancy cocktailparty här hemma i kollektivet. Jag har lånat en flashig svart klänning och det blir allt att matcha med mycket glitter och fin frisyr. Vi ska servera snittar under kvällen, bland annat en med chevré, rödbeta och honung som jag ser fram emot allra mest. Bilder kommer förstås att komma upp, ja antagligen imorgon. Bilder på cocktails kanske också kan ordnas, för det lär bli en rad olika varianter. Kanske inte ska prova alla dock, det vore inte bra för min image. Om jag nu har någon. Nån annan som ska hitta på nåt trevligt i helgen?

Kommentarer
Postat av: IzZzY

Jag håller alla tummar jag hittar för att du har grejat det!

2009-02-06 @ 17:23:02
URL: http://Http://IzZzY.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0