Lager på lager

Det blir outfiten för idag. -18 är det ute och jag har redan så mycket frysskador på mina ben så idag tar jag faktiskt både täckbyxor och en riktig täckjacka. Det är ju inte bara det att jag är dödligt less på snö och kyla, utan min kropp verkar faktiskt inte vara gjord för kallare väder. Jag är torr som en fnöske hela tiden och speciellt när det blir under -5. Jag har förfrusit mina fingar och trots att det är bara några minusgrader och jag har dubbla vantar så gör de ont efter bara 5 minuter. Jag vill ha sol och värme, ge mig! Nästa vinterhalvår har jag förhoppningsvis pengar så jag kan resa till varmare länder, det är planen iallafall.

Nu ska jag alltså iväg till skolan. Vi har egenligen föreläsningar idag, men då de inte är obligatoriska och jag skriver tenta imorgon så valde jag bort dem. Irriterande mycket att göra. Måste rusa nu faktiskt.

Kommentarer
Postat av: IzZzY

Gillar man inte snö och kyla så är du nog bosatt på fel breddgrad. ;)

2009-02-11 @ 17:34:17
URL: http://www.IzZzY.se
Postat av: E-S

Det har jag konstaterat för längesen, men jag kan tyvärr inte göra så mycket åt det förrän jag har en examen i gastronomi. Tro inte att jag stannar en dag längre än jag måste! :)

2009-02-11 @ 18:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0