Kvällens goding

Ja, förutom jag själv då förstås...en marängsviss med de traditionella ingredienserna, men då min kompis I är laktosintolerant så blev det med laktosfri grädde och havreglass, men fenomenalt god ändå förstås. Jag märkte då ingen skillnad. Bilden är lite suddig för det var en fläck på linsen upptäckte jag sen..

Som vanligt gick de låtarna vi tyckte bäst om inte vidare. Marie Serneholt hade säkerligen fungerat bra i eurovision, men hon gick ju inte ens vidare i första röstningen. Sen var första låten också bra, men hon tog sig ju bara till andra chansen. Och Emilia..snälla.. men som det alltid är i början, ingen av de med känsla för vad som funkar bra just nu röstar i första delfinalen, eller andra för den delen. Jag röstade inte till exempel så jag har ingen rätt att klaga, men som vanligt gör jag det ändå. Och en mer osäker och fumlig programledare får man leta efter.. men det gör mig ingenting, det är bara skönt när det inte är perfekt. Med tanke på de fruktansvärt idiotiska nya röstningsreglerna så förstår jag att hon fick lite problem.

Nu blir det lite slöande framför datorn innan det är dags att sova.. en lång dag väntar imorgon med plugg, plugg och åter plugg. Slut på det roliga.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0