Kanske inte så givande

Jag gick på träningen som vanligt idag, fast jag var ganska seg i kroppen efter gårdagens springande på gymmet. Tyvärr kändes det genom både funken och core control och jag var inte så inspirerad som jag brukar. Kanske var det en blandning av det mesta som gjorde mig orkeslös. Imorgon är det iallafall vilodag och 100 % fokus på tentan. Jag har fått en del gjort idag, men det är alltid på slutspurten som jag kommer igång på allvar och faktiskt får in nånting. Tur att tentan inte är jättestor. Nu har jag iallafall fått i mig en supergod smoothie gjord på äpple, sharonfrukt, banan, sojamjölk, kanel och ingefära som toppades med lite keso och änglamarks goda fruktmüsli. Har tittat lite på ännu en film jag fått nys om, Milk med Sean Penn. Helt otroligt hur han kan vara så annorlunda i sina roller, grymt imponerad!

Nu ska jag bara andas ut så tar jag tag i plugget igen. Ingen ro, ingen vila.


Den godaste frukten jag vet, sharonfrukt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0