Irriterad

Seriöst, inte inatt av alla nätter. Varför just inatt?! Jag hade lyckats somna när telefonen börjar låta. Jag tänkte direkt att det var dags att kliva upp, men tyckte också det kändes som jag inte sovit nånting. Ganska rätt. Hade sovit i en timme när fyllesamtalet kom. På en torsdag tycker jag man borde vara hyfsat säker från såna saker, men inte jag tydligen. Och fast jag förklarat för killen att jag skriver tenta idag så ringde idioten två gånger till efter första gången vi lagt på, och nej, jag svarade inte. Men sen var det kört. Jag kunde inte sova. Låg väl vaken till fyra iallafall så ja, jag har väl sovit max 3 timmar. Känner mig konstigt nog inte dödstrött som jag verkligen borde, men det ska jag bara vara glad för.

Nu har jag just ätit en god frukost, dinkelmannagrynsgröt med torkat fikon, hallon, sharonfrukt, kanel och sojamjölk. Till det en fröighalva med keso, makrill, sallad och zucchiniskivor. Nu måste jag plugga det sista.

 




Kommentarer
Postat av: IzZzY

Stackare! Men - Don't get mad, get even! Nu får du alltså planera en sjuhelsikes hämnd istället. :) Människan är alltid som mest kreativ när det kommer till att hitta på jävelskap på ett eller annat sätt.

2009-02-27 @ 14:00:32
URL: http://www.IzZzY.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0