Ingen struktur

Inte i matväg åtminstone. Frukost kl 11, mellanmål kl 16 och middag halv åtta.. mest blev det ju så för att jag satt hos min klasskompis och pluggade. Och jag kan tala om att det var en mindre trevlig promenad på väg dit. Snöstorm som sagt och motvind hela vägen. Min idrottslärare på högstadiet sa alltid att det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder (ja, jag avskydde honom för det). Det hade kanske funkat helt hundra om jag hade haft skidglasögon, men nånstans drar jag faktiskt gränsen. Jag frös inte ihjäl iallafall, så bra kläder lyckades jag väl med då antar jag.

Plugget gick ok också, även om en viss person distraherade mig med några mer eller mindre obscena sms. Inte mig emot förstås, jag är helt klart för lite mer spänning i vardagen. Nej, man kanske skulle göra nåt vettigt, som att plugga..hmm. Dagens middag blev iallafall ett ihopsläng..lat, lat, lat. En nutana dinkelbiff i bitar, avokado, tomat, broccoli, purjolök, blandsallad, saltå kvarns fullkornsspagetti och kesella & mango chutney-sås.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0