Glömde visst

I all stress imorse glömde jag helt att slänga in ett blogginlägg. Jag såg på morgonen att vi skulle lämna in frågor till en uppgift senast idag, så jag fick en av gruppmedlemmarna till skolan och där satt vi och kämpade med det och när vi var klara och skulle skicka iväg det hela så ser vi att det inte riktigt står nåt om att skicka in nåt på uppgiften. Gick för säkerhets skull och frågade kursansvarige och det visade sig att det var distansarna som skulle skicka in sitt idag. Kul. Men nu har vi iallafall förberett våran muntliga redovisning, så vi gjorde ju inget i onödan.

Nu har jag även satt igång med en deffperiod. Jag har tänkt göra det länge, men inte riktigt orkat ta tag i det.. men i två veckor framåt blir det strikt kost och mycket träning, men det är ungefär som tidigare, bortsett från att alla dagar i veckan nu innehåller sparsamt med kolhydrater och bara långsamma såna. Har aldrig gjort detta tidigare så jag ska läsa mycket om det så jag gör rätt. Är det någon som har tips på bra mat så är det välkommet!

Nu blir det lite vila innan det är dags för dagens träningspass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0