Från - till +

Dagen började som ni vet inte på bästa tänkbara sätt. Men till tentaskrivningen tog jag mig, tvingade igång hjärnverksamheten med en red bull och vände det första blytunga bladet. När jag insåg att jag kunde svaret på de flesta frågorna började jag allt eftersom pusta ut och när klockan var strax innan elva lämnade jag in den. Jag skulle bli förvånad om jag inte har godkänt på den tentan. När jag sen gick ut i solskenet med Dead and gone (T.I. feat. Justin Timberlake) i öronen visste lyckokänslan inga gränser. Ibland får jag ett sånt härligt rus, som för bara några månader sen i princip var nånting jag bara hörde om andra som upplevde. Nu händer det faktiskt var och varannan dag, vilket är ett sånt lyft för mig så det går inte ens att beskriva. Skön sinnesstämning och skön fredag.

Jag gick inte direkt hem efter tentan, för vill man ha sushi till lunch, ja då får man offra sig lite. Jag fick gå förbi campus till Berghem, till ica där som jag vet alltid har sushi. Ska det tentafiras så ska det. Jag var hungrig som en gnu när jag kom hem och jag orkade inte ens försöka kämpa med ätpinnarna till sista bit. Jag gav faktiskt upp efter första. Nu ska jag bara vila ett tag och sen ska jag iväg till ica här på Ålidhem och hämta ut mitt halebop-abonnemang som har kommit idag. Äntligen ska jag få slippa den här skräptelefonen!




Min nuvarande skräptelefon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0