Dagens middag, 3/2 -09

Jag börjar bli bekant med för mkt folk som hänger på Iksu, snart vågar jag inte visa mig där. Och nu snackar vi bekant över nätet så det blir minst sagt lite underligt när man ser folk man bara sett på bild tidigare och som man definitivt inte vill träffa första gången när man är knallröd i ansiktet och sådär härligt glansig av svett. Nåja. Middag blev det iallafall när jag kom hem, en enkel sådan som gick snabbt att göra. Kycklingkassler i tärningar, bulgur (den bästa från saltå kvarn), broccoli, körsbärstomat, röd paprika och en sås av kesella, vatten och ajvar relish. Oj vad jag snöar in mig på en viss sorts såser ibland.. men som student har man inte riktigt råd att låta matvaror stå och bli dåliga och ja, är det gott så är det. Fullt godkänd middag. Kombo N tyckte att hennes vinglas skulle vara med på bilden, så här är det i all sin prakt. Jag drack inte vin till maten, men gott är det ju..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0