Dagens lunch och middag

Det blev strul med internet igen vid lunchtid så det blev lite förseningar.. till lunch gjorde jag iallafall ugnsstekt rödspätta med ajvar relish oliv-täcke och sötpotatismos med pepparrot. Till det åt jag körsbärstomater och spetskål. Annorlunda, och det hade varit supergott om jag inte överstekt rödspättan..



Middagen blev en kycklinggryta med kokosmjölk, champinjoner, röd paprika, purjolök, röd currypaste, kycklingbuljong, soja och svartpeppar. Till åt jag äggnudlar, körsbärstomater och zucchinistavar. Tallriksbilden blev så kass så det blir bara en jag tog vid själva tillagningen.



Sådär. Nu ska jag se om jag hinner plugga en snabbis innan jag ska iväg på träningen. Hela den här eftermiddan försvann ju nästan, men det är som vanligt. Saker och ting tar alltid längre tid än jag beräknat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0