Äntligen!

Mina böner har blivit hörda. Det visste jag iofs redan innan eftersom jag mailade till Iksu och bad de så snällt. Fler än jag har hört av sig om detta och nu finns lappar uppe om att streetdance kommer vara på lördagarna kl 16 framöver, YES! Kommer gå på varenda pass, var så säker. Sjukt roligt!

Kan för övrigt berätta att jag gick till campus i olidlig kyla bara för att upptäcka att föreläsningen var inställd. När jag kom hem såg jag att de skickat ut den infon ca 4 minuter efter att jag gått hemifrån. Ändå verkade jag vara den enda som inte fått infon då ingen annan kom dit och suckade lika högt som jag över lappen på dörren. Nåja, jag fick mig en 40 minuters promenad iallafall, det är aldrig fel.

Idag blev det iallafall bodycombat med efterföljande core control. Hoppade bara över sista fem minutrarna på bodycombaten eftersom de kör lite styrka då. Middagen blev ett ihopkok av rester. Hade en stackars överbliven skiva kycklingkassler så jag gjorde en soppa av tärnad kassler, potatis, sharlottenlök, paprika, krossade tomater med chilismak, vatten, buljong och svartpeppar. Serverade med keso, mums mums.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0