Så det kan bli

Jag som bara skulle se Robinson och sen sova. Jag blev övertalad att följa med ut, fast jag inte alls var taggad för det. Men som det så ofta blir med spontana infall så slutade det med en riktigt rolig kväll. Vi hängde först på det vanliga studenthaket, med ett litet mellanspel på corona där vi med lite kontakter kom in gratis. Det var rätt kul när det kom fram folk till Roy och sa att de sett honom på tv den kvällen, han blånekade varje gång och påstod att det var våran kompis B som var med och inte han. Det var ju så uppenbart att det var han, men folk blev ändå lite ställda och började tvivla, blev förvirrade. Lite dumt kanske, men han gillar inte riktigt den biten av Robinson-deltagandet.

Idag har varit en seg dag, och därför är det dåligt med uppdateringar. Jag har inte orkat laga nån riktig mat heller så ni får ursäkta att det matbloggandet uteblir idag. En skön promenad i kvällssolen blir det iallafall snart, ska bli riktigt härligt. Hoppas ni har en bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0