En klassiker och glada nyheter

Lite hängig har jag nog varit den sista tiden och vem vet, det kanske är järnbrist? Det lär jag aldrig få reda på, men för att vara på den säkra sidan så valde jag att äta blodpudding till middag idag, tillsammans med keso, lingonsylt, riven morot och päron med citronsaft. Enkel och god mat.

Solen skiner som aldrig förr och det är varmt och skönt ute. När jag kom hem idag så låg deklarationen och lurade på dörrmattan, tillsammans med ett brev från telia. För att gardera mig lite mot tråkiga nyheter satte jag mig på balkongen och öppnade kuverten, med sol i ansiktet, det är ju glädjande i sig.. men vilken tur jag hade. Jag får tillbaka över det dubbla mot vad jag brukar få och brevet från telia var om att jag betalat för mycket på senaste räkningen och ska få tillbaka pengar där med. Snacka om bra dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0