Lyx för fötterna

Ja det blev visst ett par skor. Dyrt blev det också, men det visste jag redan innan jag klev in i butiken. Ska det investeras i bra skor så är det lika bra att ta det bästa. Skorna lär hålla ett tag, men det gör inte mina fötter och fotleder om jag springer i dåliga skor. Det här är absolut inte nåt jag försöker intala mig själv för att jag har shopping-ångest.. för att övertyga även er kan ni få se vad fina skorna är. Det är ett par Icebug, med tillhörande broddar som är bra till vinterföret.


Idag hade vi ännu en vinprovning också, som vi testade mot lite olika smaker, för att se hur vinets smak förändrades. Verkligen roligt, men ganska jobbigt när man är hungrig.. man får en massa smaker i munnen (huruvida de var goda eller inte går förvisso att diskuteras) och sen spottar man ut det. Plågeri. Men för att lugna oroliga läsare så fick jag faktiskt i mig mat på riktigt efter föreläsningens slut. Här är lite bilder från provningen. Måste säga att jag fortfarande blir grymt imponerad över kvaliteten på min kamera.



Kommentarer
Postat av: Chrill

Härligt att du äntligen köpt nya skor. De du hade innan var inte att rekommendera.

Spring inte ihjäl dig nu. Kram

2008-09-17 @ 21:16:52
URL: http://thachrill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0